چه می تواند سطح کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه بگو با ما
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه می تواند سطح کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه بگو با ما

سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، پس چه می تواند ما را از تعداد آن را می دانم؟ در درمانگاه، کراتینین نمی خواهد در آغاز آسیب کلیوی افزایش می یابد، تنها پس از عملکرد کلیه شده است بالای 50٪ آسیب دیده. چرا که کلیه ما تابع جبرانی قوی، بعد از یکی از آنها آسیب دیده است خفیف، کلیه دیگر نیز می تواند با کار طبیعی رسیدگی کند. بنابراین بسیاری از علائم در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی رخ داده خواهد شد، و سپس کلیه ها به طور جدی آسیب دیده است.

چه کاری می تواند سطح کراتینین بالا در بیماری مزمن کلیه به ما بگویید؟

همانطور که در بالا سطح کراتینین ذکر خواهد شد تا پس از عملکرد کلیه می رود را به 50٪، بنابراین از سطح کراتینین بالا ما می توانیم می دانیم که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده، به طوری که خواهان مردم به اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود .

چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا؟

1. آیا گوشت بیش از حد خوردن، گوشت در بدن ما در نهایت به کراتینین تبدیل.

2. کاهش ورزش شدید خود را، به دلیل فعالیت های فیزیکی بیش از حد خواهد شد عضلات خود را تولید مقادیر زیادی از کراتینین.

3. حد پروتئین مصرف. از آنجا که کلیه ما توابع برای حفظ مواد مغذی مانند پروتئین و زمانی که کلیه ها آسیب دیده، بار کلیوی خواهد شد اگر شما پروتئین بیش از حد مصرف افزایش یافته است.

4. اما نکته مهم این است که برای درمان بیماری های کلیوی از ریشه آن، به دلیل سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود.

اگر می خواهید می دانستند اطلاعات بیشتری در مورد سطح کراتینین بالا و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: